close




洋人對亞洲人的觀點達到了一套完整的共識,Mad TV 這支諷刺史蒂芬關妮對亞洲狂熱的MV
讓我看了又氣又好笑,幾年前曾聽過朋友講過,洋人對亞洲人的"呆"到了翻桌的極限,拿開車來說
會雙手緊握方向盤並開筆直路線的駕駛,一定是亞洲人,這代表了我們的謹慎和無趣讓他們受不了
不過我實在不懂,開車謹慎有什麼不好,呆一點又怎麼樣?,我認為這只是個性上的差異而已,他們
實在太Picky了~~


Hey, look at me
喂,卡緊瞧
I just bought a new flat screen TV
我才剛買了全新平面大電視一套
It was the biggest brightest picture that I've ever seen
超高畫質 超大畫面 超級屌
And I love my green tea and my small bonsai tree
我的綠茶好 我的松樹俏 
and any movie that is made by Ang Lee
李安的電影讚的呱呱叫
And my hybrid car that gets 35 mpg's
開著我的愛車趴趴走



I love the Asian race
我愛黃香蕉
They're the smartest people in the world
你們聰明過人智慧高
Even though they give up newborn girls
雖然你們偏愛小鳥,也不愛特級黑鮑 
They invented sake, and chicken teriyaki
清酒配照燒雞肉讓你吃到飽
So I'm asking now, aren't Asians great? (aren't Asians great, Asians great)
我要你知道 黃香蕉特級好



Sushi, egg roll
壽司給老饕   蛋捲我來叫
Sashimi, baseball
生魚片他要   棒球打的好 (ps.棒球不是亞洲的東西,怪怪)



They've always got something new
黃香蕉又有新點子到
Like a robot that can put on your shoe
發明機器人幫你穿鞋卻不會嘮叨
Karaoke, Connie Chung and kung-fu
k歌罩,毓華wow,功夫屌
They built a great Big Wall
建長城,保護好
But in their pants they're kind of small
比小鳥,有點小
Plus Buddha and Hello Kitty too! (aren't Asians great, Asians great)
信佛教 還有凱蒂貓 (我要你知道 黃香蕉特級好)


Sour and sweet, bound feet
糖醋妙 ,裹小腳
Ping pong, bang gong
乒乓巧,太鼓吵


I love the Asian race
我愛黃香蕉
They've done wonders with the automobile
你們讓科技不再是夢幻影泡
But they're not so good behind the wheel
開車技巧不敢領教
Some of them are commies
雖然有些叫著:毛主席好
But they gave us origami
但是你們手很巧
So I'm asking now, aren't Asians great? (Asians great, Asians great)
所以我要你知道,黃香蕉特級好!!

Aren't Asians Great?
黃香蕉特級好
Asians great
來一箱都嫌太少...

arrow
arrow
    全站熱搜

    fourleggedchris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()