◎ 附歌詞中文翻譯

3天就有500多萬人次點閱的Gaga新歌"Bad Romance",MV怪翻天
駭人的大眼娃娃被強灌醉,酒後失身雖可憐,但她不氣餒,誓死怪到你心碎.....

 

---------------------------------------------------------------------------------------

Gaga的古怪,已經是她專屬的個人特色了,只是,月底要推出的新專輯中,首波主打
"Bad Romance"的新MV,真是怪死人,邏輯有點難懂,看的我一頭霧水...

這次的MV,不但又拿她在Glastonbury Festival的演唱會上,露出根狀不明物體
作文章,還假扮駭人的大眼娃娃裝可憐,因為太討厭,所以被強灌醉,酒後失身被賣錢
淪落舞女好可憐,但她不氣餒,重整思緒再變美,誓死怪到你心碎.......
總之,MV的最後,就是Gaga穿一身北極熊毛皮勁裝嫁人,不料惹火上身,兩人也在完美
的高潮中...玉石俱焚了吶...。 看看吧!

---------------------------------------------------------------------------------------


Lady Gaga - Bad Romance

Lady Gaga - Bad Romance (荒唐羅曼史)


翻譯:四腳獸+薇拉

 


Oh-oh-oh-oh-oooh
Caught in a bad romance
淌進這塘愛情混水


Rah rah ah-ah-ah
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Woo-la-la
Want your bad romance
談一場荒唐羅曼史


I want your ugly
我要你的醜陋
I want your disease
我要你的病瘤
I want your everything
竭盡所能擁有
As long as it’s free
你骯髒的種種
I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛愛愛
I want your love
要你的愛

 

I want your drama
混入你人生的戲碼
With the touch of your hand
做最忠實的觀眾
I want you leather studded kiss in the scene
用你鹹濕的舌吻片段作壓軸
And I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛愛愛
I want your love
要你的愛


You know that I want you
你知道我要你
And you know that I need you
也知道我不能沒有你
I want it bad
我要它荒唐
B-B-Bad romance
荒唐的羅曼史

 

I want your loving
渴望你疼愛
And I want your revenge
渴望被虐待
You and me could write a bad romance
讓我倆寫一齣荒唐羅曼史
(Oh-oh-oh-oh-oooh)
I want your loving
渴望被你疼愛
All your love is revenge
你的愛是仇債
You and me could write a bad romance
讓我倆寫一齣荒唐羅曼史


Oh-oh-oh-oh-oooh
Caught in a bad romance
淌進這塘愛情混水


Rah rah ah-ah-ah
Ro mah ro-mah-mah
Gaga Woo-la-la
Want your bad romance
談一場荒唐羅曼史


I want your horror
我要你的邪氣
I want your design
洞悉你的詭計
Cause youre a criminal
你是我打造的罪犯
As long as your mine
是我的邪惡小親親
I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛愛愛
I want your love
要你的愛

 

I want your psycho
我要你癲狂
Your vertigo stick
要你的催情魔法棒
Want you in my room
要你在我的閨房
When your baby is sick
要你精盡人亡
I want your love
我要你的愛
Love-love-love
愛愛愛
I want your love
要你的愛

 

You know that I want you
你知道我要你
And you know that I need you
也知道我不能沒有你
I want it bad
我要它荒唐
B-B-Bad romance
荒唐的羅曼史

 

 

Work-work fashion baby
衝吧 衝吧 時尚寶貝
Work it move that bitch crazy
搞定那個風騷賤妹
Work-work fashion baby
衝吧 衝吧 時尚寶貝
Work it move that bitch crazy
搞定那個風騷賤妹
Work-work fashion baby
衝吧 衝吧 時尚寶貝
Work it move that bitch crazy
搞定那個風騷賤妹
Work-work Passion baby
衝吧 衝吧 熱血寶貝
Work it I'm a freak bitch, baby
衝吧 我是怪怪賤妹妹 寶貝

 

I want your love
我要你的疼愛
And I want your revenge
又想被你虐待
I want your love
想要你的愛
I dont wanna be friends
不想只是砲友

 

Je veux ton amour
我要你的疼愛
Et Je veux ton revenge
又想被你虐待
Je veux ton amour
想要你的愛
I dont wanna be friends
不想只是砲友

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    fourleggedchris 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()